19 دی: رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ۲ مربی سرشناس بهایی در ایران و پلمب ۱۲ کانون تشکیلات خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری‌ اظهار کرد: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود، سعی در تضعیف و براندازی نظام و ایجاد ناامیدی در جامعه و تصاحب افکار دانش‌آموزان به طرق مختلف دارند که باید در مقابله با این اهداف شوم دشمنان هوشیار بود.
وی یکی از ابزارهای دشمنان را برای ضربه زدن به نظام، به‌کارگیری فرقه ضاله بهائیت دانست و گفت: در این راستا در شهرستان بابل اقداماتی در پوشش ۲مدرسه و چند مرکز آموزشی و ورزشی از طریق بکارگیری عناصر تشکیلاتی بهاییت انجام شده است.
‌اکبری تشریح کرد: عناصر تشکیلاتی بهایی از سه شهر کشور، اقدام به آموزش موارد مورد نظر خود در راستای فریب نوجوانان از جمله فرقه صهیونیستی ضاله بهاییت می‌کردند که در راستای مقابله با این فرقه ضاله، تاکنون دو فرد که از عناصر تشکیلاتی بهایی در ایران هستند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.
وی ادامه داد: در مراکز آموزشی مذکور، تعدادی کتاب، بروشور مرتبط با مجله صهیونیستی بهائیت کشف و ضبط شده است.
‌اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طبق قانون و آئین نامه زندان به محض بازداشت، افراد دستگیر شده با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرده و از سوی دادستانی بابل، دستورات لازم بابت رعایت حقوق زندانیان صادر شده است.


  • نویسنده :
  • منبع :