19 دی: رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که موساد در یک سال گذشته ۲۷ عملیات ضدصهیونیستی برنامه‌ریزی شده از سوی ایران را خنثی کرده است.
به گزارش سما، دیوید بارنیا، رئیس موساد روز یکشنبه طی سخنانی در کنفرانسی در هرتزلیا مدعی شد که دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته ۲۷ عملیات ضدصهیونیستی برنامه‌ریزی شده از سوی ایران در اقصی نقاط جهان را خنثی کرده است.

وی مدعی شد که این خنثی‌سازی با همکاری شرکای رژیم صهیونیستی انجام شده و طی آن برخی گروه‌های مسلح ایرانی در نقاط مختلف جهان از جمله اروپا، آفریقا، غرب آسیا و آمریکای جنوبی بازداشت شده‌اند!

بارنیا در ادامه ادعاهای واهی خود اظهار داشت که رژیم صهیونیستی مانع از تجهیز روسیه به موشک‌های با برد کوتاه و برد بلند توسط ایران شده است.

بارنیا در ادامه ادعاهای واهی خود افزود: ما می‌دانیم که ایرانی‌ها قصد داشتند علاوه بر پهپاد، موشک‌های با برد کوتاه و برد بلند نیز به روسیه بفروشند، اما این اقدام خنثی شد!

رئیس موساد اضافه کرد که تجهیز روسیه به تسلیحات ایرانی در سایه همکاری نظامی میان تهران و مسکو، می‌تواند موجودیت این رژیم جعلی را در معرض خطر واقعی قرار دهد.

  • نویسنده :
  • منبع :