19 دی: دادستان کل کشور با اشاره به اینکه اجرای کامل سند تحول قضایی در هر استان با توجه به شرایط بومی و محلی آن امکان‌پذیر نیست، گفت: بخش‌هایی از این سند باید بازنگری و به صورت بومی و محلی تدوین شود.
حجت‌الاسلام «محمد موحدی‌آزاد» روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان کرمانشاه به صورت ویدئوکنفرانس با بیان اینکه محور کار دادستان باید قانون باشد، افزود: دادستان باید هم خودش به قانون توجه کند و هم مراقب باشد قانون به صورت دقیق و عادلانه برای همه مردم اجرایی شود.
وی بر برخورد جدی با ناقضان حقوق عامه از سوی دادستانی تاکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی دیگر از اولویت های کاری دادستانی باید قرار گیرد چرا که استان کرمانشاه در معرض برخی جرائم مانند استفاده از سلاح غیرمجاز است که باید بتوانیم با تعامل و همکاری از وقوع چنین جرم‌هایی پیشگیری کنیم.
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید زمینه های مهم فسادزا و جرم زا در استان شناسایی و برای رفع آنها راهکارهای مناسبی ارائه شود، ادامه داد: همه ما موظفیم برای اصلاح مجرمان نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا زمانی که مجرمان بعد از گذراندن دوره محکومیت خود از زندان آزاد می شوند، بتوانیم با همکاری سایر سازمانها زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :