19 دی: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان زائر اربعین حسینی که مجوز خروج از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی دریافت کرده‌اند باید ورودشان در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در گیت‌های مرزی کشور ثبت شود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از وظیفه عمومی مجوز خروج از کشور دریافت کرده اند، می بایست ورودشان به کشور در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در گیت های مرزی کشور ثبت شود در غیر این صورت برای خروج از کشور مجدد دچار مشکل می شوند.
مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
طبق اعلام قبلی سازمان وظیفه عمومی فراجا تمامی مشمولان غیرغایب که متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند می‌بایست مجوز خروج از کشور دریافت میکردند.با این حال مشمولان متولد ۱۳۸۴برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در ماه‌های محرم و صفر نیازی به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند.

  • نویسنده :
  • منبع :