19 دی: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تجهیزات VAR روز پنجشنبه وارد کشور می‌شود و تا پایان بازی‌های آسیایی در اختیار ایران است.
مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره وضعیت ورزشگاه آزادی برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خدا را شکر طبق برنامه پیش می‌رویم و همانطور که وعده داده بودیم قسمت غربی ورزشگاه آزادی تا پایان آبان قابل بهره برداری است. در ۲، ۳ روز گذشته مهمان سهیل مهدی نماینده فدراسیون فوتبال بودیم و موضوعات را از نزدیک نظاره گر بود.
وی ادامه داد: بحث VAR این روز‌ها بحث داغی است که خدا را شکر فدراسیون فوتبال با کمک دولت محترم موفق شد که تجهیزات VAR را تا آخر هفته وارد ایران کند.  
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اینکه تجهیزات VAR خریداری شده یا اجاره‌ای است، گفت: من تا جایی که در جریان هستم باید تاج در این باره صحبت کند. فکر می‌کنم این تجهیزات تا پایان بازی‌های آسیایی در اختیار ایران است.
عسگریان بیان کرد: به نظر می‌رسد که‌ ای اف سی این تجهیزات را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بازی‌های آسیایی برگزار شود. ما پنج شنبه بازدید مجدد داریم از فضا‌هایی که برای اتاق کنترل دوپینگ، اتاق VAR و اتاق پزشکان در نظر گرفتیم و این‌ها را مطابق با استاندارد آماده کردیم. ان‌شاالله تجهیزات هم پنج شنبه وارد کشور می‌شود و تا روز شنبه هفته آینده آخرین پارت تجهیزات به کشور می‌آید و از روز یکشنبه هفته آینده با کمک دوستان برای نصبش اقدام می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اینکه ظرفیت تماشاگران بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است، گفت: همانطور که قبلا عرض کرده بودم ما ضلع غربی ورزشگاه آزادی را زیر بار بازسازی بردیم و و ضلع شرقی و پشت دروازه‌ها را برای بازی‌ها آماده نگه داشتیم. در این باره باید فدراسیون فوتبال نظر بدهد. بازدیدی سهیل مهدی داشت و او در فرآیند بازسازی هفتگی مراجعه می‌کند که ان‌شاالله اگر شرایط بازسازی به صورتی باشد که استاندارد‌های‌ ای اف سی رعایت شود اجازه برگزاری بازی با تماشاگر را صادر می‌کنند. میزان پیشرفت خوب بوده است و مردم دعا کنند که بتوانیم آبروداری کنیم.  
  • نویسنده :
  • منبع :