19 دی: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تعویق بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی خبر داد.
مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بررسی برنامه هفتم از دستور این هفته مجلس خارج شده است، گفت: مجلس از روز دوشنبه هفته آینده (سوم مهر) رسیدگی به کلیات و جزییات لایحه برنامه هفتم را در دستور دارد.
روز گذشته علی کریمی فیروزجایی عضو دیگر هیات رئیسه به ایسنا گفته بود که قرار است مجلس از روز سه شنبه وارد بررسی برنامه هفتم شود؛ موضوعی که چند بار عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس هم از پشت تریبون جلسه علنی دیروز به آن اشاره داشت.

همچنین امروز نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت تعویق در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی پرداخت.

عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به تذکر محمدرضا صباغیان نماینده بافق مبنی بر این‌که علت تعویق در بررسی برنامه هفتم چیست؟ پاسخ داد.
مصری توضیح داد: با توجه به تعطیلی یکشنبه هفته آینده، اگر امروز برنامه هفتم در دستور کار قرار می‌گرفت باید مجلس شورای اسلامی شنبه هفته آینده نیز جلسه برگزار می‌کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به این‌که هنوز برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس نیامده بود، تصمیم بر آن شد تا مجلس از روز دوشنبه هفته آینده «سوم مهرماه» بررسی برنامه هفتم را شروع کنند. جلسات مجلس شورای اسلامی به صورت پیوسته و در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :