19 دی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات و حاشیه‌های اخیر این باشگاه بعد از ورود رونالدو به تهران واکنش نشان داد.
رضا درویش با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌های اخیر بعد از ورود تیم النصر عربستان به تهران تاکید کرد: هر ۵۰ سال یکبار اتفاق می‌افتد که چهره‌هایی مانند رونالدو به ایران بیایند، من بچه بودم اما یادم است که پله به ایران آمد و هنوز هم آن لحظات در خاطرم است، در مورد فرانتس بکن‌باوئر هم همین مساله مطرح است و این ها یک فرصت است.
وی ادامه داد: ای‌کاش آن اتفاق رخ نمی‌داد تا امروز بازی در حضور هواداران برگزار شود، حضور آنها در این بازی یک فرصت برای ما بود و بازیکنان با پتانسیل هواداران می‌توانستند بهتر بازی کنند. پرسپولیس این همه هوادار دارد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و این خوب نیست.
او در خصوص حضور دخترش به عنوان مترجم رونالدو خاطر نشان کرد: بخل و حسد تارو پود برخی را گرفته است. این برای اولین بار نیست که من از او استفاده می‌کنم اما این‌بار موضوع این‌چنین مطرح شد. مدت‌هاست من از فرزندانم بدون حقوق در کارهایی که دارم استفاده می‌کنم و با توجه به اینکه می‌خواستم در مورد موضوع فلسطین از رونالدو سئوال بپرسم، این کار را به دخترم واگذار کردم تا سئوال را مطرح و پاسخ رونالدو را هم بشنوم.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع و فرش اهدایی به رونالدو گفت: پاسخ رونالدو شفاف و روشن بود، او گفت خوشحال است که از مردم فلسطین حمایت کرده و این باعث مسرت است. در مورد فرش هم باید بگویم یکی از هواداران خواستار این بود که هدیه‌ای گرانبها به رونالدو بدهیم تا میزبان علاقه‌مندی هواداران این تیم را نشان بدهد. با توجه به این که فرش ایرانی یکی از هدایایی ویژه کشورمان است این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و در نهایت هم فرش اهدایی تقدیم رونالدو شد.
درویش در مورد عدم حضور علی دایی در مراسم استقبال از رونالدو تاکید کرد: قرار بود این اتفاق رخ بدهد و دایی هم در صدد آمدن بود اما گویا مشکلی پیش آمد که وی در زمان مقرر امکان حضور نداشت و در تماسی که داشتیم به او گفتم به ما نخواهد رسید و برای همین موضوع این دیدار لغو شد.
وی افزود: ای کاش دو فصل قبل آن کار بچگانه با گذاشتن پست در صفحه باشگاه را انجام نمی‌دادند تا امروز تماشاگران را در ورزشگاه داشتیم.
  • نویسنده :
  • منبع :