19 دی: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: هر گونه خسارت وارد شده به مردم در حادثه روز گذشته گرگان را در سریع‌ترین وقت ممکن جبران کرده و رضایت همه آنان را جلب خواهیم کرد.
امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: از متانت، بزرگی و صبوری مردم گرگان در حادثه اخیر تقدیر و تشکر می کنیم.
وی افزود: خدا را شاکریم که این حادثه به مردم عزیز و شریف شهر گرگان لطمه ای وارد نکرد.
روز دوشنبه یک شیء ناشناس در گرگان سقوط کرد.
سخنگوی وزارت دفاع ساعاتی پس از این حادثه گفت: در فرآیند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام شد یکی از سامانه‌ها که در حال آزمون و تحقیقات بود، دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی و قطعاتی از آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هم روز سه شنبه در نشست خبری گفت: نمایندگان وزارت دفاع در گلستان مستقر شده و در حال بررسی ابعاد حادثه روز گذشته شهر گرگان هستند.
سردار علی ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: مردم گرگان برخورد مناسبی در مقابل این حادثه نشان  دادند به گونه‌ای که رسانه‌های معاند نتوانستند از این حادثه سوءاستفاده کنند.
وی ادامه داد: بسیاری از قطعات در حوزه شهرستان جمع‌آوری شده و اگر مردم قطعه‌ای پیدا کردند با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۱۳ و ۱۱۴ تماس بگیرند.


  • نویسنده :
  • منبع :