19 دی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: در پی اقدام مشترک و دوباره سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه این استان، یکی از شبکه های تروریستی داعش در کرمان شناسایی و هفت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
مهدی بخشی روز سه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روزهای اخیر مجدد گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این عملیات یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود در استان کرمان شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.
این مقام ارشد قضایی در کرمان افزود: این تروریست ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به حول و قوه الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهادهای امنیتی این استان قرار گرفته و بازداشت شدند.
بخشی تصریح کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و ان شاالله در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
مدعی العموم در استان کرمان افزود: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.


  • نویسنده :
  • منبع :