19 دی: آخرین وضعیت درمانی "آرمیتا گراوند" دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد.
مسعود درستی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به بیهوش شدن "آرمیتا گراوند" دختر دانش‌آموز در روز یکشنبه در ایستگاه میدان شهدای متروی تهران اظهار کرد: در پی این اتفاق این فرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.
وی افزود: هم‌اکنون این فرد در بیمارستان تحت فرآیند درمانی قرار دارد و ما بر حسب وظیفه سازمانی به عیادت این فرد آمدیم و کادر درمان در حال انجام دادن وظایف خود هستند و در فرآیند درمان تمام تلاش خود را کرده‌اند و ان‌شاءالله شرایط این دختر خانم بهتر می‌شود و به آغوش خانواده‌اش برگردد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه شرکت پروتکل‌هایی را در خصوص مواجهه با حوادث مسافری دارد، ادامه داد: در همین حادثه اخیر و بیهوش شدن دانش‌آموز در ایستگاه متروی میدان شهدا، همکاران بنده در سکو قبل از رسیدن نیر‌وهای اورژانس تمام تلاش خود را براساس آموزش‌ها و پروتکل‌هایی که دیده‌اند، انجام داده‌اند.
درستی تصریح کرد: ما درخواستمان از مسافران در ارتباط با چنین مواردی این است که آرامش خود را حفظ کنند و همکاران ما بتوانند در چنین مواقعی کار خود را انجام دهند. در همین حادثه به‌محض اطلاع راهبر، موضوع به مرکز فرمان اطلاع داده می‌شود و این پروتکل‌ها برای تیم‌ها تعریف شده است.
وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست دارم در چنین حوادث مشابه اجازه بدهند که همکاران ما براساس آنچه آموزش دیدند، انجام وظیفه کنند‌.
به گزارش تسنیم، ساعت 7 صبح روز یکشنبه نهم مهرماه یک دختر دانش‌آموز 16ساله به‌نام "آرمیتا گراوند" در ایستگاه میدان شهدا (خط 4 مترو)، به‌قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو می‌شود که با دو نفر از هم‌مدرسه‌ای‌های خود قرار داشته است؛ لحظه ورود قطار به ایستگاه، این سه نفر به‌سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کنند اما طبق تصاویر دوربین‌ها، یکی از آنها هنگام باز شدن درِ قطار، تعادل خود را احتمالاً به‌دلیل افت فشار از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد که در ادامه با حضور نیروهای اورژانس، این فرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :