19 دی: شرکت پتروشیمی شازند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از کانال‌های خبری شبکه‌های اجتماعی در اقدامی عجیب خبری مبنی بر حادثه آتش‌سوزی واحد تخلیه این شرکت کردند که این خبر مربوط به ۴۰ روز پیش است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند، برخی از کانال‌های خبری بنا به دلایل نامشخص خبر حادثه آتش‌سوزی ۴۰ روز پیش در پتروشیمی شازند را که به همت آتش‌نشانان این مجتمع به سرعت مهار شد را بار دیگر منتشر کردند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این آتش‌سوزی که در همان ساعات اولیه مهار و خبر آن توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل شاراک رسانه‌ای شد، کارگر واحد تخلیه نفتا آسیب دید و دوران درمان وی رو به اتمام است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: طبق بررسی‌های اولیه، این حادثه با بی‌احتیاطی راننده تانکری رخ داد که متعلق به شرکتی خارج از استان بوده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سرعت مهار آتش‌سوزی تانکر حامل نفتا توسط تیم ایمنی و آتش‌نشانی پتروشیمی شازند کم سابقه است‌.
پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره‌برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :