19 دی: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های اخیر همچون سایر کشورهای عربی منطقه، به نحوی به حمایت و مساعدت از حماس و مردم غزه پرداخته است. عملیات طوفان‌الاقصی با کمک‌های فکری، مشاوره‌ای و فناورانه‌ این کشورها طراحی و اجرا شد.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست شورای‌عالی وحدت با تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: این قیام و حماسه بزرگ و کوبنده، بار دیگر بطلان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشت و باید به خاطر این پیروزی بزرگ که در صحنه فلسطین روی داده، به درگاه خدا شکرگزاری کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اراده فلسطینی‌ها که دست به چنین عملیات گسترده و دقیقی زده‌اند، بسیار ارزشمند است افزود: این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ فلسطین به شمار می‌آید و البته نشان داد که تنها راه باقی‌مانده برای آزادی قدس شریف، مبارزه بی‌امان با این غده سرطانی و جنایتکار است.
پورمحمدی با اشاره به نقش جوانان در عملیات طوفان‌الاقصی تاکید کرد: این عملیات، یک اتفاق بزرگ است. جوانان فلسطینی در کنار میان‌سالان و سالمندان، وارد مبارزه بی‌امان و جدی‌تر با رژیم صهیونیستی شده‌اند.
وی گفت: این اتفاق بزرگ حتما در فلسطین و منطقه و شرایط بین‌المللی، تحول‌آفرین خواهد بود و به همین دلیل است که حساسیت آمریکا و اروپا را نسبت به این رویداد مشاهده می‌کنیم.
پورمحمدی با بیان اینکه باید مراقب این دستاورد بزرگ باشیم و دقت کنیم که آسیب نبیند و به انحراف کشیده نشود تاکید کرد: آرمان فلسطین را نباید عده‌ای مصادره کنند یا پیش پای این خیزش طوفانی، سنگ‌اندازی کنند.
وی درباره کمک‌های کشورهای اسلامی و عربی به جریان مقاومت و مردم تحت محاصره غزه افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های اخیر همچون سایر کشورهای عربی منطقه، به نحوی به حمایت و مساعدت از حماس و مردم غزه پرداخته است. عملیات طوفان‌الاقصی با کمک‌های فکری، مشاوره‌ای و فناورانه‌ این کشورها طراحی و اجرا شد.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اما این تمام ماجرا نیست بلکه محرک اصلی طوفان‌الاقصی، اراده فلسطینی‌هاست. آنچه که این اتفاق را رقم زده، پیش از هر چیزی، اراده الهی و نصرت الهی بوده است چرا که خداوند متعال وعده پیروزی را به مومنین داده است.
پورمحمدی در این باره تصریح کرد: پس از این نصرت الهی، اراده ملت فلسطین است که ظهور و بروز یافته است.
  • نویسنده :
  • منبع :