امروز بی‌تردید هیچ راهی جز ریشه‌کن کردن این غده سرطانی و محو شدن آن از روی زمین باقی نمانده است
یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «شرم بر دنیا » به قلم مرتضی داستانی بدین شرح است:

بار دیگر جنایتکاران صبرا و شتیلا که در ۷۰ سال گذشته روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند جنایت دلخراش دیگری آفریدند و صدها زن و کودک بی‌گناه را با قساوتی تمام به خاک و خون کشیده و با رقم زدن بزرگترین جنایت قرن روح و روان جهانیان را جریحه‌دار و عزادار کردند
به تعبیر سید حسن خمینی آنچه در غزه واقع شد، مرگ انسانیت در روح و ضمیر کسانی است که به سبب منافع خود در کنار رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفته‌اند. جنایت بیمارستان المعمدانی اگر نتواند وجدان به خواب رفته حاکمان آمریکا و اروپا و رسانه‌های آنها را بیدار کند، دیگر باید ایشان را «مردگان عالم انسانیت» نامید
امروز بی‌تردید هیچ راهی جز ریشه‌کن کردن این غده سرطانی و محو شدن آن از روی زمین باقی نمانده است. حامیان این دیوسیرتان بشرنما در رأس آنها آمریکای جهان خوار باید بدانند که صبر مسلمانان و آزادگان جهان دیگر لبریز شده است و آتش خشم ناشی از این جنایت دامن آنها را نیز فرا خواهد گرفت و درس عبرتی به آنها خواهد داد که این‌چنین سرنوشت خود را با جنایت پیشگان گره نزنند.
هم‌زمانی سفر بایدن به سرزمین اشغالی با این جنایت و اعلام حمایت مجدد از اسرائیل حکایت از نقش بی‌بدیل آمریکا در رقم خوردن و استمرار این جنایت‌ها در منطقه دارد و تاوان آن را خواهد داد.
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه پیشین در واکنش به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران یک بیمارستان، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مماشات با جنایت‌کاران جنگی اسراییلی که در واقع، نازی‌های تناسخ‌یافته امروزی هستند باعث تشدید توحش بی‌رحمانه شده است.
ظریف با انتقاد از عملکرد جامعه بین‌المللی در این زمینه نوشت: شرم بر غرب. شرم بر سازمان ملل. شرم بر دنیا.
 و همان‌گونه که آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان شاءالله اسرائیل و اربابانش به‌زودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.
  • نویسنده : مرتضی داستانی
  • منبع :