19 دی: امام جمعه قم گفت: واکنش ضعیف و منفعلانه کشورهای اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه های کم اثر موجب جسورتر شدن اسراییل در انجام جنایات علیه غزه شد.
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: امروز چهره و خوی خبیث و گرگ صفت تروریست های رژیم اشغالگر قدس در ارتکاب به جنایات هولناک و کم سابقه علیه ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگر نمایان است.
امام جمعه قم بیان داشت: صهیونیست ها با کشتار ملت مظلوم فلسطین در پی آن هستند که اراده مردم مظلوم غزه را تضعیف کنند.
آیت الله سعیدی ابراز داشت: اسراییل و حامیانش می خواهند مقاومت مردم غزه را تحلیل ببرند اما آنان با اعتماد و اتکا به خداوند مقاومت خود را ادامه می‌دهند و اسراییل و حامیانش بدانند که جهان به زودی شاهد شکست رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.
وی با انتقاد از عملکرد منفعلانه سران کشورهای اسلامی در قبال جنایت ها علیه فلسطین گفت: مواجه ضعیف و منفعلانه کشورهای اسلامی و نیز تاخیر سوال برانگیز آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه های کم اثر موجب جسور شدن اسراییل شده است.
امام جمعه قم ادامه داد: در حالی است که ملت ها در کشورهای مختلف دنیا با برپایی راهپیمایی شعار مرگ بر اسراییل را فریاد می زنند و جنایات اسراییل کودک کش را محکوم می کنند.
آیت الله سعیدی اضافه کرد: اساس و بنیان ظلم و ستم در رژیم غاصب اسرائیل را آمریکای جنایتکار گذاشته است.
تولیت حرم بانوی کرامت، با بیان اینکه مردم غزه پرچمدار عزت و غیرت هستند ابراز داشت: درود خدا بر مردم مقاوم و مسلمان غزه که طلایه دار شکست نهایی صهیونیست ها خواهند بود.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) امامزاده ای انقلابی است که تمام توان خود را به کار گرفتند به گونه ای که بانویی تمدین ساز شد.
وی در پایان گفت: از رسانه ملی که با تمام توان به صحنه آمدند تا اخبار حوادث مربوط به اجتماعات مردمی علیه رژیم اشغالگر قدس را پوشش دهند تشکر می کنم.
  • نویسنده :
  • منبع :