19 دی: عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصدوم شدن ۶ نفر در منطقه ۲۱ به علت نصب بالن‌های قرمز رنگ شهرداری، از جمع آوری بالن‌های حادثه ساز خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب بالن‌های تبلیغاتی در شهر که هرکدام نشانه یکی از طرح‌های دردست ساخت شهرداری بود، کارخلاقانه‌ای بود و همه بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده بود، اما ورود به این نقاط حادثه آفرید.
علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصدوم شدن ۶ نفر در منطقه ۲۱ به علت نصب بالن‌های قرمز رنگ گفت: نصب بالن‌ها در شهر کار خلاقانه‌ای بود تا مردم بدانند طرح‌ها در کدام قسمت شهر اجرایی شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جنس گاز در این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بود و باید ضریب ایمنی در آن لحاظ می‌شد، اما در یک نقطه محصور، کودکان از فنس‌ها عبور کردند و چون گاز بالن کاهش یافته بود سقوط می‌کند و منجر به سوختگی کودکان می‌شود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل می‌شوند و پیگیری‌ها صورت گرفته است.
علیرضا نادعلی افزود: همه بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده بود که دسترسی وجود نداشته باشد، اما با این وجود تمام بالن‌ها جمع‌آوری شد و برای ما این حادثه تلخ بود و با کودکان آسیب‌دیده دیدار خواهیم کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به برخی اشتباه‌ها در تبلیغات سازمان زیباسازی در شهر گفت: بنده به عنوان کسی که در ادوار مختلف در حوزه فرهنگی فعالیت کردم هیچگاه چنین تولیدات و تنوع تولیدی را در بخش فرهنگی در سطح شهر نبودیم البته وقتی حجم کار بالا می‌رود ممکن است اشتباهات نیز افزایش پیدا کند
علیرضا نادعلی گفت: بنر‌های نصب شده به فراخور اتفاقات رخ داده از جمله تشییع پیکر مرحوم داریوش مهرجویی مناسب بود، همچنین بنر‌هایی نصب شده با موضوع و بزرگداشت روز حافظ و اشعاری که از شعرای مختلف در سطح شهر تبلیغ شد و تنها مشکل در رابطه با تصویر سهراب سپهری بود که البته تناسب در اشعار ایشان وجود داشت.
  • نویسنده :
  • منبع :