19 دی: رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم فلسطین از مرز ۲۶۳ میلیارد ریال عبور کرد.
وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه، از ۱۷ مهرماه اقدام به اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی کرده است.
سلیمی افزود: این دو پویش با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی اجرا شده است.
وی با اعلام مجدد پایان پویش آفتاب مهربانی و ادامه پویش بشردوستی با هدف کمک به مردم غزه، ادامه داد: از ابتدای فراخوان رسمی‌پویش ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز یکشنبه پایان مهرماه، افزون بر ۲۶۳ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است.
رییس سازمان داوطلبان تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، ۲۳۷ میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم فلسطین و ۲۶ میلیارد ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان است.
سلیمی ادامه داد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :