19 دی: معاون تولیدی سازمان بازرسی با هشدار نسبت به تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و از اعلام اسامی ۱۰ شرکتی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور؛ احمد اسدیان افزود: شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.
وی اظهار داشت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پروازها دارد و در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده شده است.
معاون تولیدی سازمان بازرسی با بیان اینکه متأسفانه برخی پروازها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

  • نویسنده :
  • منبع :