۱۹ دی: سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از برگزاری جلسه شورای مرکزی این مجمع خبر داد و گفت: این جلسه در تاریخ دوشنبه اول آبان با حضور اعضای جدید تشکیل و به اتفاق آراء مجددا حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی را بعنوان دبیرکل مجمع انتخاب نمودند. همچنین در این جلسه هیات رئیسه شورای مرکزی مجمع شامل نواب رئیس، منشی‌ها و سخنگوی مجمع نیز انتخاب شدند.
مهندس محمدرضا باقرپناهی افزود: در ادامه جلسه با تحلیل اوضاع منطقه و شرایط داخلی غزه و اهمیت عملیات تاریخی طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن مجدد جنایات و حملات وحشیانه اسرائیل غاصب و بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی وبیمارستانی غزه کمک‌رسانی و حمایت از مردم مظلوم غزه  و محاکمه حاکمان و مجازات دژخیمان رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی این مجمع بیان داشت: در ادامه جلسه، اعضاء بر گسترش آموزش و پژوهش‌های مورد نیاز تشکیلات مجمع هماهنگی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان قم در همه ابعاد فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی تأکید کردند.

باقرپناهی سپس گفت: موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای واهمیت این حضور تاریخی در حفظ و تقویت امنیت داخلی وخارجی کشور ونیز اثرات مستقیم وغیرمستقیم آن بر معیشت ورفاه مردم و نیز امیدبخشی به جامعه با انتخاب نمایندگان کاردان و کارآمد بلحاظ اثرگذاری دیدگاه‌های کارشناسانه بر مصوبات مجلس شورای اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در ادامه جلسه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حفظ هویت شهرمقدس قم، برخی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهر قم مورد بررسی قرار گرفت ونسبت به تصمیمات غیرکارشناسی تعدادی از پروژه‌ها بحث وگفتگو  بعمل آمد و مقرر گردید اطلاعات لازم و ظرفیت کارشناسی مجمع  و دیدگاه اعضای متخصص و صاحب نظر مجمع برای پیشبرد توسعه متوازن و همه‌جانبه استان بصورت مکتوب و یا جلسات حضوری در اختیار مدیران محترم استان قرار گیرد.


  • نویسنده :
  • منبع :