19 دی: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان گفتند: در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است. در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است.
دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان و جمعی از خانواده‌های شهید این استان صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با بیان اینکه در قضیه فلسطین، آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است، تصریح کردند: در این جنایات، دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است. در واقع آمریکا است که دارد جنایت غزه را مدیریت می کند.
ایشان افزودند: اینکه شما مشاهده می‌کنید که رئیس‌جمهور آمریکا و روسای کشورهای ظالم و شرور مثل انگلیس و فرانسه و آلمان، پی در پی خودشان را [به اراضی اشغالی] می‌رسانند، برای چیست؟ چون می‌بینند رژیم صهیونیستی دارد نابود می‌شود؛ خودشان را می‌رسانند تا از نابودی جلوگیری کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: اگر خطر نابودی، رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد، این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند که مرتب و پشت سر هم، اظهار همبستگی کنند.
رژیم صهیونیستی، انتقامش را از مردم بی‌دفاع می‌گیرد 
ایشان گفتند: این موضوع نشان می‌دهد که ضربه [حماس]، ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده است؛ رژیم ضربه‌خورده و زخم‌خورده و از پا افتاده‌ی صهیونیستی که دارند به زور با بمب‌ها و تسلیحات کذایی، سر پا نگه می‌دارند، چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید، انتقامش را از مردم بی دفاع فلسطین می‌گیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رزمندگان، همچنان آماده اقدام هستند و حفظ‌کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بوده‌اند و بعد هم خواهند بود.
ایشان با مخاطب‌قراردادن دولت‌های مسلمان، خاطر نشان کردند: دولت‌های مسلمان نباید در این قضیه قافیه را ببازند و خیال نکنند که چون یک غلطی آمریکا و برخی کشورهای غربی می‌کنند و مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند، آن‌ها هم بخواهند همان را تکرار کنند.
دولت‌های مسلمان، حرف غربی‌ها را تکرار نکنند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقب باشند که حرف آن‌ها(غربی‌ها) را تکرار نکنند و بدانند که در این قضیه و قضایای بعدی، قطعا فلسطین پیروز خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: کسی که از خانه و میهن خود در مقابل دشمن دفاع می‌کند، آیا تروریست است؟ تروریست، آن دولت جعلی و ظالمی است که خانه او را غصب کرده است. ایشان اضافه کردند: دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست.
ایشان تصریح کردند: این ظلم و جنایت و فاجعه‌آفرینی که می‌کنند، بیهوده است و به اذن‌الله تعالی، به جایی نخواهد رسید.  
هر چه می‌گذرد، بیشتر معلوم می‌شود که ضربه رزمندگان فلسطینی قابل ترمیم نیست 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه با اشاره به مظلومیت و اقتدار مردم غزه گفتند: قضیه غزه، از یک سو، قضیه مظلومیت و از یک سو، قضیه اقتدار است. مردم غزه، واقعا مظلوم هستند و این دشمن ددمنش، خون‌خوار و رژیم تروریستی و غاصب، حدی برای جنایت نمی‌شناسد؛ در یک بمباران، هزار نفر را شهید می‌کند.
ایشان با اشاره به اقتدار مردم غزه فرمودند: اما در کنار این مظلومیت، دو نقطه مهم وجود دارد؛ یک نقطه، صبوری و توکل این مردم است. این مردم، صبوری به خرج دادند. در کنار این، نقطه مهم دیگر این است که ضربه‌ای که در حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد، ضربه‌ی تعیین کننده است و تاکنون چنین ضربه‌ای، به این رژیم وارد نشده است و قابل ترمیم هم نیست و هر چه می‌گذرد، بیشتر معلوم می‌شود که قابل ترمیم نیست.  
  • نویسنده :
  • منبع :