19 دی: رئیس‌جمهور با اشاره به بیزاری و تنفر بی‌سابقه افکار عمومی جهان از جنایات رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل در این زمینه، تصویب قطعنامه‌ای در محکومیت این جنایات در مجمع عمومی سازمان ملل و اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه را فاجعه‌ای بزرگ برای بشر عصر حاضر دانست و افزود: حال که نظم ناعادلانه جهانی روند عادی زندگی، امنیت و آرامش همه مردم جهان را تهدید می‌کند، بر همه مردم، آزادگان، فرهیختگان و سازمان‌های مردم‌ نهاد تکلیف است از همه ظرفیت‌های خود برای اعلام بیزاری و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و نظم جهانی ناعادلانه حامی او استفاده کنند.
رئیس جمهور در تشریح نظم جهانی ناعادلانه به عملکرد کشورهای غربی در قبال وقایع غزه اشاره کرد و گفت: این کشورها نه فقط با سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ارتکاب جنایت و کشتار در غزه تشویق می‌کنند، بلکه با ارسال امکانات و تجهیزات، در عمل نیز رژیم ظالم را در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه همراهی می‌کنند.
رئیس‌جمهور با اشاره به بیزاری و تنفر بی‌سابقه افکار عمومی جهان از جنایات رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل در این زمینه، تصویب قطعنامه‌ای در محکومیت این جنایات در مجمع عمومی سازمان ملل و اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.
رئیسی در ادامه جلسه امروز از همه وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با رصد و پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های زیر مجموعه خود، نارسایی‌ها و مشکلات احتمالی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
پاسخ به هنگام به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها درباره مسائل مرتبط با عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تبیین موضوعات و رفع شبهات، از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.

  • نویسنده :
  • منبع :