19 دی: «علیرضا عنایتی» سفیر ایران در ریاض با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان دیدار و رایزنی کرد.
علیرضا عنایتی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره دیدار با «یاسر حسن المسحل» رئیس فدارسیون فوتبال عربستان نوشت: «در چارچوب روابط رو به رشد بین دو کشور، در مورد فعالیت‌های مشترک اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و مسابقات فوتبال در روزهای قبل و بعد رایزنی و گفت‌وگو کردیم‌. او در این دیدار با کمال تشکر و قدردانی یک هدیه گران‌بها به من داد».
در تصویری که عنایتی از خود به همراه المسحل منتشر کرده، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پیراهن تیم ملی این کشور با نام سفیر ایران را به عنایتی هدیه داده است.
ماه گذشته نیز «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی تلفنی، توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند که مشکل اخیر بوجود آمده در جریان مسابقات باشگاهی ۲ کشور میان سپاهان و الاتحاد را در مسیر احترام متقابل، گفت‌وگو و تفاهم حل و فصل کنند.
وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان ۲ کشور در مسیر تقویت همکاری های همه‌جانبه، از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه ۲ کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

  • نویسنده :
  • منبع :