19 دی: رسانه‌های لبنانی جمعه شب در خبری فوری از دستور برای تخلیه ساختمان فرودگاه بیروت از بیم وقوع جنگ میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی خبر دادند.
به گزارش رسانه‌های لبنانی، "فادی الحسن" رئیس فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت در نامه‌ای اعلام کرده که این دستور العمل که درخصوص تخلیه فرودگاه در زمان اضطراری منتشر شده، یک اقدام معمول در مواقع اضطراری است و همه فرودگاه‌ها در جهان دارای این طرح اضطراری هستند.
در این نامه از تمام ایرلاین‌ها و شرکت‌های خدمات زمینی و سرمایه‌گذاران در فرودگاه رفیق الحریری خواسته شده است که برای امنیت جان افراد حاضر در این فرودگاه و در صورتی که این فرودگاه یا اطراف آن هدف تجاوز خارجی قرار گیرد، به هنگام شنیدن صدای تخلیه که از بلندگو اعلام می‌شود، دستورالعمل‌های دستگاه امنیتی را رعایت کنند و از طریق راه‌های مشخص شده و بدون استفاده از آسانسور به مناطقی که مشخص شده بروند.
این خبر همزمان با آن روی می دهد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که به خاطر احتمال شدت گرفتن درگیری در جنوب لبنان، تمام شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی به حالت آماده باش درآمدند.
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که امروز بیش از هر زمان دیگری ترس صهیونیست‌ها از واکنش و پاسخ حزب‌الله به رفتار ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وجود دارد.
خبرنگار شبکه "النجباء" عراق نیز در این باره به نقل از خبرنگار مستقر خود در غزه گزارش داد که بیش از ۴ ساعت است که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه حتی یک دقیقه نیز قطع نشده است.

  • نویسنده :
  • منبع :