19 دی: شورای رقابت قیمت 3 خودروی مونتاژی دیگر را تصویب و اعلام کرد.
شورای رقابت در جلسه 615، قیمت سه خودروی مونتاژی دیگر را مصوب کرد. 

در حال حاضر دو محصول فونیکس و یک محصول ام وی ام قیمت گذاری رسمی را تجربه کرده اند. فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس و تیگو ۸ پرو مکس IE دو کراس اووری هستند که بالاخره قیمت گذاری شده اند. همچنین ام وی ام آریزو ۵ اسپرت جدید (FL) هم قیمت گذاری شده است. 

بر اساس مصوبه ۶۱۵ شورای رقابت قیمت کارخانه ای آریزو ۵ اسپرت جدید ۹۴۸ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان تعیین شده است. همچنین فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس قیمت کارخانه ای دو میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان را تجربه می کند. فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE که برخی امکانات به آن اضافه شده است، قیمت مصوب دو میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان را دارد. 

باید به این نکته توجه داشت که به قیمت های کارخانه ای اعلام شده هزینه های شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، عوارض و… اضافه می شود. 

با اعلام قیمت مصوب این سه خودرو باید منتظر باشیم تا تحویل آریزو ۵ اسپرت جدید توسط مدیران خودرو آغاز شود و از سویی فروش رسمی تیگو ۸ پرو e پلاس هم شروع خواهد شد. فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE هم که به امکانات بیشتری مانند گرمکن صندلی های عقب و دوربین ثبت وقایع مجهز است، با اعلام قیمت رسمی توسط شورای رقابت به چرخه تحویل مدیران خودرو اضافه می شود و به احتمال زیاد از این پس مشتریان تیگو ۸ پرو مکس، نمونه جدید و IE را تحویل می گیرند.


  • نویسنده :
  • منبع :