19 دی: مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار می‌گیرد و فرهنگیان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه می‌توانند کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.
حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری که امروز در محل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که نخستین مطالبه آنها شفافیت در عملکرد صندوق و ارزش مالکانه است.
وی با بیان اینکه همواره از یک بنگاه مالی انتظار می‌رود که سود حداکثری داشته باشد، گفت: در خصوص ارزش مالکانه آنچه وعده داده بودیم را عملی کردیم و اجرای آزمایشی آن هم انجام شد.
نجف‌پور کردی بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود فعالیت اقتصادی کسب کرد که برای اولین بار به این عدد رسید و نسبت به سال گذشته ۲۲۰ درصد، افزایش سود داشته است.
وی افزود: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار می‌گیرد و فرهنگیان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه می‌توانند کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اضافه کرد: رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است که حدود ۴۰ درصد از حقوق تعیین شده است.
وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه صفر درصد ۲ ماهه در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهیم تا بتوانند از فروشگاه‌های متعددی خرید کنند، بطور مثال اگر یک همکار فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند، با این ۵ میلیون تومان، قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اختیار خواهد داشت. این اقدام به مرحله نهایی رسیده و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

  • نویسنده :
  • منبع :