19 دی: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بالشت‌های آغشته به موادمخدر از نوع شیشه توسط پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به اهمیت مأموریت‌های پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور بیان داشت: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس در فرودگاه‌ها مقابله با قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی است که این فرماندهی علاوه بر بازرسی از مسافران و بار همراه آنان با استقرار در سایر گلوگاه‌های ورودی و خروجی از جمله سامانه هوشمند بار، اقدام به رصد دقیق بسته‌های بار نیز می‌کنند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: همکارانم با به کارگیری تجهیزات کمک بازرسی پیشرفته، تمامی محموله‌های پست هوایی را رصد و مورد کنترل قرار داده به نحوی که در مهرماه سال جاری ۳ محموله بزرگ حاوی مواد مخدر به صورت عمده در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد.
وی در ادامه گفت: با تیزهوشی همکاران و در بازرسی ویژه و تخصصی از آخرین مرسوله کشف شده ۴ کیلو و ۱۷۰ گرم بالش‌های آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.
سردار عقیلی در پایان با بیان اینکه هزینه جرم در حوزه مواد مخدر به جهت اثرات بسیار مخرب آن باید سنگین و بازدارنده باشد، تأکید کرد: افزایش آسیب‌های ناشی از مصرف این مواد در میان خانواده ها از جمله جوانان و زنان، لزوم به کارگیری کلیه توانمندی های سازمان های دخیل در امر مبارزه با این بلای خانمان سوز و تعامل فی مابین آنها ضرورت امروز جامعه است.

  • نویسنده :
  • منبع :