19 دی: وزیر امور خارجه با بیان اینکه مخالف کشتار زنان کودکان و غیرنظامیان در هر جای جهان هستیم، تاکید کرد: متاسفانه هیچ تناسبی بین اقدامات حرکت آزادی بخش حماس و حملات مکرر و جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.
«یان بورگ» وزیر خارجه مالت در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان درباره ضرورت تسریع اتخاذ راه حل سیاسی به منظور جلوگیری از گسترش جنگ به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما مخالف کشتار زنان کودکان و غیرنظامیان در هر جای جهان هستیم، تاکید کرد: متاسفانه هیچ تناسبی بین اقدامات حرکت آزادی بخش حماس و حملات مکرر و جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.
امیرعبداللهیان با اشاره به چهارچوب ابتکار برزیل مبنی بر تصویب قطعنامه‌ای برای پیگیری راه حل سیاسی به منظور توقف حملات بر روی غیرنظامیان و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه، ابراز امیدواری کرد که این قطعنامه با همراهی اعضای غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در جهت کمک به مردم فلسطین تصویب شود.
یان بورگ وزیر خارجه مالت با اشاره به عضویت غیردائم کشورش در شورای امنیت سازمان ملل غیر قابل قبول بودن ادامه درگیری‌ها و گسترش جنگ را مورد تاکید قرار داد و بر ادامه تلاش‌ها برای رسیدن به یک راه حل سیاسی تاکید و ابراز امیدواری نمود در ادامه شاهد گسترش جنگ در منطقه نباشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :