19 دی: وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (سه شنبه) از شهادت ۸۵۲۵ شهروند فلسطینی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که ۷۰ درصد شهدای فلسطینی زن، کودک و سالخورده هستند.
به گزارش منابع خبری فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار شهدای کودک فلسطینی در غزه را ۳۵۴۲ نفر و تعداد زنان شهید شده را نیز ۲۱۸۷ نفر اعلام کرد.
وزارت بهداشت فلسطین همچنین از افزایش شمار زخمی ها خبر داد و اعلام کرد: ۲۱ هزارو ۴۸ نفر نیز تاکنون در اثر بمباران های شدید غزه توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند و شمار زیادی همچنان زیر آوار هستند.
عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :