19 دی: پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان ماه جاری در جاده‌های شمالی کشور خبر داد که با این محدودیت‌ها تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تا ساعت ۶:۰۰ روز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
براساس این گزارش، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
تردد انواع وسیله نقلیه از روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع است
به همین منظور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع
طبق اعلام پلیس راهور، چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تردد همه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از محور هراز ممنوع است.
براساس این گزارش، از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
طبق اعلام پلیس، اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها انجام نمی‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :