19 دی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در اظهاراتی اعتراف کرد که در ادامه جنایات گسترده و نسل کشی در غزه، این رژیم از آغاز جنگ با غزه ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر این باریکه فرو ریخته است.
به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، یوآو گالانت همچنین مدعی شد: بر اساس برنامه پیش می‌رویم و حماس ضربات سختی را دریافت کرده است و هزاران هدف و شخص را هدف قرار دادیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه این رژیم در اوج جنگ و درگیری‌های شدید است، گفت: ما همچنان که در جنوب در حال جنگ هستیم در شمال نیز دفاع می‌کنیم و جنگ بها دارد.
وی افزود: ما به دنبال گسترش جنگ نیستیم اما برای تحولات در مرزهای شمالی آماده‌ایم. این جنگ بهای سنگینی دارد و با غم و اندوه خانواده نظامیان شریک هستم.
گالانت اضافه کرد: این جنگ کوتاه نخواهد بود و به صورت تدریجی پیش می‌رویم و مدام راهبرد خود را در معرض ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: دشمن دو راه دارد یکی مرگ و دیگری تسلیم شدن و آنها گزینه سومی ندارند.
وی افزود: می‌دانم خانواده‌های سربازان نگران هستند و از آنها حمایت می‌کنم و به خانواده‌های ربوده‌شدگان می‌گویم شما را فراموش نمی‌کنیم.
گالانت اضافه کرد: وزیر دارایی مخالف انتقال اموال به تشکیلات خودگردان است اما این انتقال به نفع نیروهای این تشکیلات است که مانع حملات و اعتراضات مردمی می‌شوند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که فرمانده یگان موشک‌های ضد تانک حماس در نوار غزه ترور شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :