19 دی: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده‌باش کامل ارتش این رژیم پیش از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.
به گزارش رسانه های فلسطینی، رسانه های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که مسئولان این رژیم از ترس پیامدهای سخنرانی سید حسن نصرالله به ارتش دستور آماده باش کامل داده اند.
سید نصرالله جمعه ۱۲ آبان قرار است که در سخنانی مهمی درخصوص تحولات فلسطین سخنرانی کند.
شبکه‌های صهیونیستی گزارش دادند: تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.
ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌های و زخمی های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز هشتم اکتبر (یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی) را منتشر کرد. براساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.
در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شد. همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵ عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.
نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.
نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله ی آتش بس مطرح نیست و در واقع همه ی برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ ، کشتار و ویرانی بیشتر است.
تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی برای بیست‌وهفتمین روز متوالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین عصر دیروز (پنجشنبه) اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۹ هزار و ۶۱ نفر از جمله سه هزار و ۷۶۰ کودک و ۲ هزار و ۳۲۶ زن و شمار مجروحان به ۳۲ هزار نفر رسیده است.
  • نویسنده :
  • منبع :