19 دی: در شرایطی که انتشار فیلم فنون امیررضا خادم بر روی سایت فدراسیون کشتی شایعاتی را مبنی بر احتمال حضور او در راس تیم ملی کشتی آزاد به وجود آورده بود؛ اما فدراسیون کشتی هیچ مذاکره‌ای با خادم در اینباره نداشته است.
انتشار فیلم فنون امیررضا خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان و ۲ برنز المپیک، بر روی سایت فدراسیون کشتی، باعث بروز شایعات زیادی مبنی بر احتمال حضور قریب‌الوقوع امیررضا خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۹ ماه مانده به المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.
اما پیگیری خبرنگار ایسنا حاکیست، فدراسیون کشتی هیچ مذاکره‌ای با امیررضا خادم برای حضور در تیم ملی کشتی آزاد یا سمت‌های دیگر نداشته و فدراسیون کشتی قصدی برای تغییر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ندارد و قرار است وی همچنان به کار خود ادامه دهد.
ماجرای انتشار فیلم فنون امیررضا خادم توسط فدراسیون کشتی نیز در جهت آشنایی نسل جوان با قهرمانان شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان است و قرار است این کار درباره قهرمانانی نظیر محمد طلایی، اکبر فلاح، رسول خادم، ایوب بنی‌نصرت، غلامرضا محمدی، مجید خدایی، حسن رنگرز و دیگر چهره های شاخص کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز اجرا شود و فیلم اجرای فنون برخی از این نفرات نیز با هزینه فدراسیون کشتی آماده شده و بر روی سایت این فدراسیون قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :