19 دی: دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گزارش جامعی از حادثه آتش سوزی لنگرود تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.
حسین حاتمی عصر امروز، ۱۶ آبان ماه در مراسم یادبود جان باختگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و در جمع خانواده هایشان که در مسجد کلیدبر برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران یاد گرفته‌اند در غم‌ها و شادی‌ها کنار همدیگر باشند، اظهار کرد: امروز نیز ملت ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با شما همدرد و سوگوار هستند.
وی با بیان اینکه کمیته بررسی حادثه مذکور با محوریت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فعال شده است، افزود: نماینده لنگرود و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این کمیته چهار نفره حضور دارند تا گزارشی مفصل از اتفاقات رخ داده و قصورات احتمالی و نارسایی‌های موجود در این مسیر را شناسایی کنیم.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش جامعی از نحوه صدور مجوز تا مدیریت صحنه و مسئولیت‌های بعد از آن تهیه خواهد شد، گفت: خانواده‌های آسیب دیده در این حادثه مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی خواهد شد تا ابعاد احتمالی مشخص و مقصرین احتمالی تحت تعقیب قرار گیرند.
حاتمی، ضمن قدردانی از خانواده های داغدار جهت همکاری با مسئولان جهت مدیریت موضوع، اضافه کرد: پیام تسلیت رئیس مجلس و نمایندگان را به خانواده ها و اهالی داغدار و شهرستان لنگرود و شهرستان‌های همجوار می‌رسانیم؛ قطعا گزارش جامعی تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.
وی با اشاره به پیگیری مسئولان استان از لحظات اولیه حادثه جهت رفع مشکل خانواده‌های مصدومان از درمان گرفته تا ترخیص، اضافه کرد: گزارش نهایی را جمع بندی می‌کنیم و قطعا با خاطیان احتمالی برخورد می‌شود؛ البته پیش داوری نداریم و باید بر اساس گزارش نهایی، از تکرار موارد مشابه در آینده جلوگیری کنیم.
  • نویسنده :
  • منبع :