19 دی: معاون بازار شرکت بورس تهران از بازگشت زمان‌بندی جلسات معاملاتی بورس تهران به روال گذشته خبر داد.

محمود گودرزی از بازگشت زمان معاملات بورس تهران به روال سابق خبر داد و گفت: از روز شنبه (یکم شهریورماه) تمام معاملات در بازار سهام در یک جلسه معاملاتی انجام می‌شود.

بر این اساس، از ساعت ۸:۳۰ تا ۹ زمان پیش‌گشایش و از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ زمان معاملات نماد شرکت‌ها خواهد بود.

به گزارش ایرنا، زمان‌بندی جلسه معاملاتی بورس تهران از روز دوشنبه (۲۷ مرداد ماه) در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، به صورت موقت تغییر کرد.

بر این اساس، در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۴۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت هشت و ۴۵ دقیقه تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه بود.

در این جلسه معاملاتی تمام صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله بودند.

در جلسه معاملاتی دوم، زمان پیش‌گشایش از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه تا ۱۵ و ۱۵ دقیقه بود.

گفتنی است در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله بودند.

  • نویسنده :
  • منبع :