19 دی: حسین سلاح‌ورزی با انتشار متنی در فضای مجازی برکناری خود از ریاست اتاق بازرگانی ایران را پذیرفت.
پس از کش و قوس های فراوان در زمینه انتخابات اتاق بازرگانی ایران، دو هفته پیش ابطال این انتخابات توسط شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران تائید شد.
حسین سلاح ورزی امروز، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برکناری خود را پذیرفت. سلاح ورزی در این پیام نوشت: همه ما مقید به قانون و ملزم به رعایت قانون هستیم. هرچند که به تصمیم 4 عضو دولتی شورای عالی نظارت ایرادات قانونی چه بصورت شکلی و ماهوی داشته باشیم. باید صورت جلسه ابلاغی را به موجب مقررات بپذیریم و پذیرفته ایم.
وی در ادامه نوشت: به موجب آیین نامه حتما باید در موعد مقرر انتخابات جدید را برگزار کنیم و می کنیم انشاالله. البته از حق قانونی خود برای اعتراض به مصوبه هم همزمان در محاکم قضایی استفاده می کنیم. اگر نظر قانون بر توقف و نقض بود که حتما مکلف به تمکین هستیم. اگر هم غیر از این بودکه به امید خدا همه با هم با برگزاری انتخابات جدید یک رییس بهتر برای سکانداری اتاق انتخاب خواهیم کرد.
بنابراین گزارش، دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق ایران در ابلاغیه‌ای که روز یکشنبه 7 آبان ماه جاری صادر شد، صورت‌جلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است.
بر اساس این مصوبه که به امضای اکثریت اعضای شورا رسیده است، اتاق ایران مکلف شده است در راستای اجرای مصوبه مذکور، اقدامات لازم را برای برگزاری مجدد انتخابات با قید فوریت به انجام برساند و نتیجه را به دبیرخانه منعکس نماید.

  • نویسنده :
  • منبع :