19 دی: وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت بنایی برای افزایش قیمت نان ندارد، گفت: وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است و نظارت بر قیمت ها برعهده شورای آرد و نان هر استان است به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.
محمد علی نیکبخت با حضور در مرکز ارتباطات مردمی، پیرامون صید ترال گفت: حتما به سمتی خواهیم رفت که ذخایر دریا آسیب نبیند، ما متولی تولید هستیم و سعی و تلاش ما بر حمایت از تولید داخل است. در توسعه شیلات اولویت کاری من است.
وزیر جهاد کشاورزی درباره طرح همیاران بازار گفت: حتما این طرح را پیگیری خواهم کرد.این طرح قرار دادی بین سازمان بسیج و سازمان برنامه بوده است.
قرار داد وزارت کشاورزی با عشایر برای تولید گوشت
نیکبخت با بیان اینکه اجازه نخواهند داد ساختار عشایر کوچک شود، تاکید کرد: اگر بخواهیم تغییراتی در سازمان عشایر صورت گیرد به سمتی خواهیم رفت که فردی باشد که از جنس عشایر باشد. با عشایر قرار داد تولید گوشت خواهیم بست. و به دنبال راهکار مالی هستیم.حدود ۲۰۰ هزار تن جو به عشایر برای حمایت از تولید و گله های مولد اختصاص خواهیم داد.
دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت بنایی برای افزایش قیمت نان ندارد، گفت: وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است و نظارت بر قیمت ها برعهده شورای آرد و نان هر استان است به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.
نیکبخت درباره برداشت سیب زمینی گفت: سیب زمینی ها برداشت شده است و برای فصل زمستان به تدریج وارد بازار می شود و بخشی از آنان صادر می شود اگر کشاورزی سیب زمینی داشت، سیب زمینی اش توسط وزارت جهاد خریداری می شود.
  • نویسنده :
  • منبع :