19 دی: دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد که آمار شهدای غزه از زمان آغاز بمباران این شهر توسط رژیم صهیونیستی به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است‌.
دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین آخرین آمار جنایت رژیم صهیونیستی در غزه از جمله تخریب مدارس و اماکن دولتی و شهدا ‌مفقودین را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری شهاب، دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد مفقودین در غزه به بیش از ۳۷۵۰ رسید که ۱۸۰۰نفر از آنان کودک بوده و همچنان زیر آوار هستند. همچنین تعداد شهدای غزه از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷ اکتبر تا این لحظه به بیش از ۱۲هزار نفر رسید که ۵۰۰۰ نفر از آنان کودک و ۳۳۰۰زن هستند.
دفتر رسانه‌ای فلسطین در غزه در بخش دیگری تاکید کرد: از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای آزادی بیمارستان شفا و رسیدن فوری سوخت به آن به رژیم صهیونیستی فشار بیاورد.
این دفتر همچنین اعلام کرد: در جریان این جنگ بیش از ۹۵ ساختمان دولتی تخریب و ۶۳ مدرسه به طور کامل تعطیل شد. رژیم صهیونیستی همچنین با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها به دنبال محروم کردن فلسطینی‌ها از خدمات درمانی و مجبور کردن آن‌ها به مهاجرت است.
دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه در ادامه خاطرنشان کرد: ما خواستار بازگشایی گذرگاه رفح به منظور ورود کمک‌های غذایی ودارویی هستیم.

  • نویسنده :
  • منبع :