19 دی: معاون پارلمانی رئیس جمهور، تاکید کرد:اینکه برخی مدعی می شوند که منتقدین دولت تایید صلاحیت نشده اند، صحت ندارد.
سید محمد حسینی با انتشار کلیپی ضمن تکذیب ادعای ردصلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس که منتقد دولت بودند، بیان کرد: دولت سیزدهم که دولت مردمی و قانون گرا است، همه تلاش خود را خواهد کرد  که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به بهترین نحو برگزار شود.
وی در ادامه اظهار کرد: دولت هم ضوابط و مصوبات قانونی را با دقت رعایت می کند. توصیه ما به هیات های اجرایی این بوده که دقیقا بر اساس استعلام ها و مستنداتی که دارند، عمل کنند. اگر در مواردی هم داوطلبی احساس می کند که حقش تضییع شده است، هیات نظارت بر این موضوع ورود خواهد کرد و رسیدگی مجدد انجام می دهد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: اینکه برخی مدعی می شوند که منتقدین دولت تایید صلاحیت نشده اند، صحت ندارد. هم از کسانی که دوستان دولت و همراه دولت بودند و هم از کسانی که مخالفان دولت بودند در مرحله بررسی هیات های اجرایی مورد تایید قرار گرفته و یا رد شده اند. یعنی از هر دو گروه بوده است. دولت بر همگان تاکید دارد که حقوق کسی ضایع نشود و هر کسی را که مردم به عنوان نماینده مجلس دوازدهم انتخاب کنند، دولت با آنها کار خواهد کرد و با همدلی و همگرایی سعی می کنیم در خدمت مردم بوده و در جهت پیشرفت کشور گام های بلندی برداشته شود.

  • نویسنده :
  • منبع :