19 دی: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از در نظر گرفتن خدمات بهداشتی و معافیت مالیاتی برای خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان حرم طبق لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
مجتبی یوسفی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در مصوبات شب گذشته کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، تمام مصوبات برنامه ششم توسعه برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران دوباره تنفیذ و تسری خدمات ایثارگران به همسران، والدین و فرزندان شهدا هم در برنامه هفتم اضافه شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته معافیت مالیاتی برای ایثارگران و رزمندگان با خدمت ۱۲ ماه به بالا محاسبه می‌شد اما با مصوبه شب گذشته، این معافیت برای همه رزمندگان و ایثارگران داوطلب در جبهه بر اساس هر ماه، ۸ درصد معافیت از پرداخت مالیات مصوب شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، خدمات بهداشتی و درمانی به شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا، برای همسران و والدین شهدا نیز تسری پیدا کرد. همچنین تمام مصوبات، خانواده شریف شهدای مدافع حرم و امنیت را نیز پوشش می‌دهد.
یوسفی خاطرنشان کرد: نگاه مجلس از ابتدا به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شریف آنها، نگاهی عزتمند و ویژه بوده است و خدمت به این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

  • نویسنده :
  • منبع :