19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله با اختلال روانی که ۵ ماه پیش مفقود شده بود. خبر داد.
سرهنگ سید جلال حسینی ۶آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در زائر سرای بین راهی روستای لاسجرد، ماموران گشت انتظامی پاسگاه متوجه رفتارهای غیر عادی مردی در آنجا شدند و پس از صحبت با وی مشخص شد این فرد دارای اختلال روانی بوده و گم شده است.
وی ادامه داد: پس از انتقال این فرد به پاسگاه لاسجرد، تحقیقات پلیس برای یافتن خانواده وی آغاز شد و با تلاش بسیار زیاد ماموران سرانجام مشخص شد، این فرد ۳۴ ساله، تیرماه امسال در شهر بجنورد گم شده و خانواده اش اعلام مفقودی کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد پیدا شده به دلیل حالت های روحی و روانی تحویل اورژانس اجتماعی شد تا برای بهبود وضعیت به بیمارستان منتقل شود، خاطرنشان کرد:خانواده فرد مفقود شده در جریان ماجرا قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بااشاره به تلاش پلیس برای برگرداندن این شهروند بجنوردی اضافه کرد: قرار است که خانواده این فرد برای تحویل وی به سمنان مراجعه کنند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری سارق معتاد و اعتراف وی به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.
سرهنگ حسینی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی افتر، ماموران شناسایی و دستگیری سارقان را در اولویت کار خود قرار داد. 
وی به انجام گشت های محسوس و نامحسوس در این راستا اشاره و افزود: با تلاش های مستمر ماموران در منطقه، به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و پس از متوقف کردن آن، راننده را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه از فرد مظنون بازجویی فنی و تخصصی صورت گرفت، اضافه کرد: متهم ۴۸ ساله در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه تصریح کرد: با هماهنگی لازم در بازرسی منزل سارق مقادیری اقلام و اموال سرقتی شامل سیم و کابل برق و .. کشف و پرونده تحت پیگیرد قرار گرفت.
  • نویسنده :
  • منبع :