19 دی: رئیس سازمان داوطلبان هلال‌ احمر گفت: در پنجاهمین روز از پویش بشردوستی، میزان کمک‌های نقدی به مردم غزه به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسید.
وحید سلیمی‌، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌ احمر با اعلام این خبر که در پنجاهمین روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان به مردم مظلوم غزه به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسید، اظهار کرد: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌ احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و با قوت همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه ۶ آذرماه، افزون بر ١٠۴ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر در پایان گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :