19 دی: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش درحال پیگیری است و به زودی احکام این بازنشستگان صادر می‌شود.
علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر ماه امسال اعلام کنیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد، ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که  افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و انشالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

  • نویسنده :
  • منبع :