19 دی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از اقدام ارزشمند بانوی ساکن شهرستان سیمرغ و اهدای ارثیه ۱۰۰ میلیارد ریالی خود برای تامین امکانات امدادی به جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری افزود:‌ فوزیه بابایی بانوی ۵۷ ساله ساکن شهرستان سیمرغ این میزان از ارثیه خود را در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی،‌ اهدا کرد.
وی ادامه داد: این بانوی نیک اندیش بیشتر از سه سال است که با جمعیت هلال احمر مازندران همکاری می کند و برای کمک به فعالیت امدادی این نهاد تصمیم به اهدای این میزان ارثیه خود کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران توضیح داد:‌ فوزیه بابایی قطعه زمینی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ که ارثیه پدریش بود برای مشارکت در امور عام المنفعه،‌ کمک به نیازمندان و تهیه امکانات امدادی اهدا کرده است که ارزش فعلی این زمین حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر از ۳۰۰ فرد نیک اندیش و خیر در زمینه کمک به مجموعه هلال احمر مازندران فعالیت دارند و با کمک هایی که می کنند همواره این نهاد امدادی را یاریگر هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :