19 دی: داریوش فرضیایی بازیگر کاراکتر عموپورنگ با انتشار بخشی از موزیک ویدیوی تازه ساسی مانکن که بازسازی برنامه کودک با اجرای قناد بود، نسبت به آنچه در حال رخ دادن است، واکنش نشان داد.

ویدئوی جدید ساسی‌مانکن و شوخی او با مجید قناد در برنامه‌های کودک تلویزیون بازتاب‌های مختلفی داشته است. یکی از مهمترین اعتراض‌ها از سوی داریوش فرضیایی معروف به عموپورنگ بوده است. او در صفحه اینستاگرامش از این ویدئو به شدت گلایه کرده و خطاب به ساسی‌مانکن که از کودکان برای قطعه موسیقی جدیدش استفاده کرده، نوشته: «کاش کمی انسانیت حالی‌تان بود.»  

داریوش فرضیایی با انتشار بخشی از این ویدئو در صفحه اینستاگرامش نوشته است: فاجعه پشت فاجعه. کمی وجدان داشته باشید. بچه‌های معصوم چه گناهی کردند که باید طعمه شما قرار بگیرند. کاش کمی انسانیت حالی‌تان بود. 

در کپشن این پست هم آورده: من به اندازه کافی این روزا داغون و پریشون هستم ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت. نمی‌دونم چی تو سرتون می‌گذره ولی لااقل به بچه‌های بی‌گناه و معصوم رحم کنید، به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی رو به خورد این فرشته‌های معصوم ندید. من خودم عاشق شادی و ترانه‌های شاد کودکانه هستم ولی نه به این قیمت. 

او خطاب به ساسی‌مانکن نوشته: کمی وجدان داشته باشید، نا سلامتی شما خودتون تازه‌گی‌ها پدر شدید. بیچاره بچه‌های ما که این وسط گیر افتادند و بیچاره کسانی که دغدغه کار کودک دارند اما… بنده هیچ ادعایی ندارم ولی وجدانم اجازه نمی‌ده بچه‌های مردم رو به گمراهی بکشونن، خدا رو خوش نمیاد .

از طرفی این پست داریوش فرضیایی با پاسخ بی ادبانه ساسی مواجه شد. 

در بخشی از پاسخ ساسی مانکن در ریپلای داریوش فرضیایی آمده است: دقیقا اینجا مشکل از خودِ توعه داداش از وقتی من بچه بودم صدا سیما دستته، نتونستی جوری تربیتشون کنی با برنامه هات که از این اهنگ‌ها گوش ندن؟ پس سودِ تو چیه؟ پس چیکار میکنی؟ 

گفتنی است ساسی مانکن بار‌ها با حاشیه سازی و حرف‌های نامناسب خودش را مطرح کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :