19 دی: عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: ساختارهای استانی شورای وحدت مشخص و شاخص‌هایی که به معرفی افراد اصلح و شایسته حضور در مجلس کمک می‌کند هم تعیین و برای تهران نیز سازوکارهایی پیش‌بینی و تدوین شده است.
لاله افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: شورای وحدت در پی ایجاد همگرایی، هم‌افزایی و هماهنگی میان نیروهای انقلاب برای تحقق بیانات رهبری درباره افزایش مشارکت و توجه به شایسته‌سالاری و دیگر توصیه‌های انتخاباتی ایشان است.
وی افزود: از این جهت شورای وحدت تلاش می‌کند به سهم خود در راستای تحقق به آن بخش از اصول چهارگانه رهبری انقلاب برای انتخابات یعنی «مشارکت» و «رقابت» که امکان فعالیت دارد نقش‌آفرینی کند. همچنان که تحقق دو اصل دیگر یعنی «امنیت» و «سلامت» نیز بر عهده وزارت کشور، شورای نگهبان و دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.
افتخاری با اشاره به تازه‌ترین اقدامات شورای وحدت برای انتخابات مجلس، گفت: ساختارهای استانی شورای وحدت مشخص و شاخص‌هایی که به معرفی افراد اصلح و شایسته حضور در مجلس کمک می‌کند هم تعیین و برای تهران هم سازوکارهایی پیش‌بینی و معین شده است.
عضو شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه ما اقدامات لازم برای حضور در انتخابات را از مدت‌ها قبل شروع کرده‌ایم، اظهار کرد: اگر دیگر گروه‌های همسو و دلسوز هم واقعاً در جهت همگرایی و هم‌افزایی قدم بردارند شورای وحدت حاضر است که با این گروه‌ها برای رسیدن به یک هماهنگی و تعامل مطلوب، گفت‌وگو و رایزنی داشته باشد.
وی همچنین یادآور شد: برای انتخابات مجلس خبرگان نیز رایزنی‌ها و اقداماتی برای وفاق و همگرایی بین نیروهای انقلاب انجام داده‌ایم و فعالیت‌ها در این زمینه برای رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :