19 دی: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول سوالات ملی از وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی خانه ملت خبر داد.
 محمد رشیدی در نشست علنی روز یکشنبه (۱۹ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده توسط هیات رئیسه را قرائت کرد که طبق آن سوال ملی مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجهی بانک‌ها به حمایت از تولید و تسهیل دریافت وام در بخش تولید اعلام وصول شد.
همچنین سوال ملی علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص عدم پرداخت وام‌های اشتغال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و علت فروش اجباری بیمه عمر توسط شرکت های بیمه نیز اعلام وصول شد.
در ادامه سوال ملی جلال رشیدی کوچی و تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.
سوال ملی حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک بندی افراد و سوال ملی عبدالکریم جمیری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اینکه چرا فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان اعمال نمی شود، هم توسط هیات رئیسه اعلام وصول شد.


  • نویسنده :
  • منبع :