19 دی: رییس سازمان حج و زیارت درباره خرید و فروش فیش های عمره مفرده گفت: سازمان در موضوع خرید و فروش فیش های عمره مفرده ورود نمی کند و شرایط خرید را ندارد.

«سید عباس حسینی» رییس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفرده گفت: درخصوص وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفره موضوعات درمانی را دنبال می‌کنیم. 
وی ادامه داد: البته وضعیت بهداشت و درمان در عمره مفرده مانند ایام حج که شرایط متفاوت و تجهیزات بیمارستانی داریم، نیست اما هم در مکه و همچنین در مدینه مراکزی با عنوان مراکز معاینه داریم مانند همین مطب‌ها و زائران می‌توانند به آنجا مراجعه کنند و درمان سرپایی را دریافت کنند. چنانچه مواردی خارج از درمان سرپایی باشد زائر به مراکز درمانی عربستان مراجعه می‌کند. 
رییس سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سوال که آیا سازمان به موضوع خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده ورود می‌کند، گفت: سازمان در موضوع خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده ورود نمی‌کند و شرایط خرید را ندارد. 
حسینی تاکید کرد: این موضوع در داخل سازمان انجام نخواهد شد، سازمان منابعی ندارد که بتواند این کار را انجام دهد و نه می‌تواند در این زمینه ورودی داشته باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :