19 دی: نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: سابقه نداشت که در منطقه ما اینگونه ناجوانمردانه به حافظان امنیت حمله صورت گیرد؛ این موضوع باید ریشه‌یابی شده و با آمران و عاملان چنین اقدامی برخورد شود.
عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و راسک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حادثه حمله تروریستی به مقر فرماندهی راسک گفت: متاسفانه دیشب یک حرکت ناجوانمردانه‌ای از جانب گروهک انجام شده بود که تعدادی از عزیزان جان برکف نیروی انتظامی را به شهادت رساندند و مردمان منطقه ما را داغدار کردند.
وی تاکید کرد: سابقه نداشت که در منطقه ما اینگونه ناجوانمردانه به حافظان امنیت حمله صورت گیرد و این مساله از سوی مردم راسک به شدت محکوم است.
نماینده مردم راسک در مجلس تصریح کرد: چنین حرکتی در شهر راسک هیچوقت سابقه نداشته، مردمان این شهر مردم بسیار مهربان و آرامی هستند و فرماندهی نیروی انتظامی در این منطقه قرار دارد، من خودم اهل همانجا هستم و به سن و سال خودم ندیدم که چنین اتفاقی انجام شود.
وی افزود: مشخص است که گروهک از خارج از کشور می‌آید و عناصر بیگانه هستند که دست به چنین اقداماتی می زنند. 
درخشان در پایان تصریح کرد: اکنون شهر در شرایط عادی است اما این موضوع باید ریشه‌یابی شده و با آمران و عاملان چنین اقدامی برخورد شود.

  • نویسنده :
  • منبع :