19 دی: سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت تروریست‌های تجزیه‌طلب و مزدور بیگانگان در حمله تروریستی به کلانتری راسک و به شهادت رساندن تعدادی از حافظان و مدافعان جان بر کف نظم و امنیت کشور و ملت ایران را به شدت محکوم کرد.
ناصر کنعانی عصر جمعه با اشاره به حادثه تروریستی در راسک و شهادت ۱۱ تن از عوامل نیروی انتظامی، جنایت تروریست‌های تجزیه‌طلب و مزدور بیگانگان در حمله تروریستی به کلانتری راسک و به شهادت رساندن تعدادی از حافظان و مدافعان جان بر کف نظم و امنیت کشور و ملت ایران را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهیدان همیشه جاوید وطن افزود: بی‌تردید دستگاه دیپلماسی با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط کشور بمنظور تعقیب و مجازات تروریست‌های کوردل و جنایتکار، بطور مکمل و هم‌افزا عمل خواهد کرد.
گفتنی است؛ نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. فردا در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :