19 دی: پیکر مطهر ۱۱ شهید امنیت با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، استاندار سیستان و بلوچستان و مردم ولایتمدار شیعه و سنی این استان امروز شنبه در زاهدان تشییع شد.
ابوالفضل شهرکی، پوریا شیخ، محمد حسن براهویی، حمیدرضا رضایی، حسن بابانیا، احسان بابایی، مسلم شجاعیان، مجید فیروزی نیا، محمد خمری، علی دشتپوری و علیرضا اکبری مزار از شهدای حادثه نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذر و حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک هستند که پس از تشییع در زاهدان به شهرستان‌های خود در گیلان، قزوین، خراسان رضوی و بوشهر منتقل و به خاک سپرده می‌شوند.
بر اساس این گزارش، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.
اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :