19 دی: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد اختلال در سامانه پمپ‌های بنزین در این کمیسیون خبر داد.
هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی موضوع اختلال سامانه پمپ های بنزین در نشست کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: چهارشنبه گذشته کمیسیون انرژی در جلسه ای با حضور وزیر نفت، معاونان وزیر و مسئولان شرکت پالایش و پخش ابعاد این اتفاق را بررسی کرد. از آنجا که هنوز برخی از ابعاد این موضوع ناشناخته است، مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده وزارت نفت اطلاعاتی را جمع آوری کرده و کمیسیون انرژی جلسه ای دیگر با حضور مسئولان وزارت نفت برگزار کند.
این عضو کمیسیون انرژی اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده به اعضای کمیسیون، این حمله توسط دشمن با نفوذی که در داخل کشور داشته، انجام شده است. یعنی این حمله مستقیما از طریق اینترنت نبوده است چون شبکه سوخت رسانی کشور به اینترنت وصل نیست.
نماینده ملایر در مجلس گفت: باید به این موضوع توجه داشت که این ماجرا خیلی زود مدیریت شد. مجموعه وزارت نفت با تلاش شبانه روزی و با تجربه قبلی خود توانست طی چند ساعت ماجرا را جمع کند.
بیگی نژاد تصریح کرد: خروجی تلاش شبانه روزی مسئولان وزارت نفت این بود که کل اختلال در حد دو الی سه ساعت طول کشید و مردم آشفتگی داخل پمپ بنزین ها و شبکه سوخت رسانی کشور ندیدند. این هم ماحصل تلاش مسئولان در وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش بود.

  • نویسنده :
  • منبع :